۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

وزن بالای بدن ما را در معرض خطر‌ شرایط جسمی بحرانی ازجمله بیماری های قلبی-عروقی، سرطان و دیابت قرار می دهد. خبر خوب این است که کنترل وزن روزانه با ترازو دیجیتال می تواند احتمال بروز این عواقب خطرناک بالقوه را کاهش دهد.

زمان انتخاب ترازوی خانگی، سه نوع عقربه‌ای، دیجیتال و هوشمند را باید در نظر داشته باشید. درحالی‌که ترازو‌ های عقربه‌ای و دیجیتال به شما کمک می‌کنند که اصول اولیه را دنبال کنید، ترازوهای هوشمند به‌طور خودکار از طریق وای فای یا بلوتوث اطلاعات را دنبال می‌کنند.

این امر بسیار مهم است زیرا درصد چربی عاملی به‌مراتب بهتر برای پیش‌بینی خطرات بالقوه سلامت بدن است که اضافه وزن را نیز به همراه دارد. تا اینکه تنها میزان وزن بدن روی ترازو نشان داده شود.

یکی از چشمگیر‌ترین فواید استفاده از  ترازوهای دیجیتال توانایی ایجاد تاریخچه طولانی مدت و دیجیتال از سلامت بدن است. هیچ نیازی به ثبت اطلاعات توسط شما نیست، زیرا دستگاه به طور بی‌سیم اطلاعات را به تلفن هوشمند یا پروفایل کاربری‌تان انتقال می دهد.

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

راهنمای خرید ترازو دیجیتال

ترازو‌ دیجیتال مارک خوب در مقایسه با ترازو‌ی عقربه‌ای قدیمی برای کنترل وزن روزانه بسیار دقیق‌تر هستند.

در یک ترازوی دیجیتال باید چه ویژگی هایی را دنبال کرد؟

هماهنگی با اپلیکیشن فیتنس

بسیاری از مدل های ترازوی دیجیتال اپلیکیشن کنترل وزنشان را پیشنهاد می دهند. آن دسته از افرادی که قبل از آن‌ از اپلیکیشن‌ های فیتنس دیگری استفاده می‌کردند و ترجیح می دهند که وضعیت سلامت فعلی‌شان را با کنترل وزن هماهنگ کنند، به دنبال ترازوی هوشمندی بروند که با اپلیکیشن مورد نظر ارتباط برقرار کند.

 اتصال به وای فای و بلوتوث

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

بسیاری از ترازو های دیجیتال به اتصال با بلوتوث مجهز هستند که به آنها امکان همگام‌سازی اطلاعات با اپلیکیشن کنترل کننده وزن را می دهند.

یکی از ضعف های ترازو‌های بلوتوثی این است که شما باید تلفن هوشمند خود را در محدوده‌ای قرار دهید که نتایج با موفقیت ثبت شوند. درحالی‌که برخی ترازوها می‌توانند تا همگام سازی بعدی نتایج را ذخیره کنند، بیشتر ترازو‌های ارزان قیمت و متوسط نمی‌توانند.

از طرفی دیگر، وای فای این امکان را به ترازو هوشمند می دهد تا استفاده از آن مطمئن‌تر و آسان‌تر باشد. زیرا بلوتوث گاهی غیر قابل پیش بینی است. اگر از طریق روتر وای فای به ترازو سیگنال داده شود، همگام سازی اتفاق می‌افتد. یکی از ضعف‌های ترازو‌های مجهز به وای فای گران بودن قیمت آن است.

 

ترازوی وزن‌کشی هوشمند بخریم یا دیجیتال؟

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند که به جای یک ترازو دیجیتال و معمولی که غالبا ثباتی در نمایش وزن ندارد، یک ترازو هوشمند بخرند؛ چراکه ترازوهای هوشمند چندین جنبه از شاخص‌های متنوع در بدن را علاوه بر وزن اندازه‌گیری می‌کنند. در واقع، ترازوهای هوشمند می‌توانند چربی بدن، توده عضلانی یا درصد آب بدن را در کنار معیارهای دیگر اندازه‌گیری کنند.

به طور کلی ترازوهای هوشمند می‌توانند فاکتورهای زیر را در کنار وزن اندازه‌گیری کنند که بسته به مدل از دقت‌ مختلفی هم برخوردار هستند.

  • BMI؛ شاخص توده بدنی، عددی است که اغلب برای تعیین وضعیت سلامتی افراد استفاده می‌شود و نسبت وزن ما به قد را نمایش می‌دهد.
  • درصد چربی بدن؛ این شاخص نشان می‌دهد که چه مقدار از کل وزن بدن شما را بافت چربی تشکیل می‌دهد. البته لازم به ذکر است که این پارامتر شامل چربی ضروری بدن و چربی ذخیره شده است.
  • توده‌ی عضلانی؛ توده‌ی عضلانی به نوعی برعکس درصد چربی بدن است. توده‌ی عضلانی مقداری از وزن کل بدن شما است که بافت ماهیچه‌ای آن را تشکیل می‌دهد.
  • وزن بدن بدون چربی (توده‌ی بدون چربی)؛ به طور کلی این پارامتر شامل وزن کل بدن منهای وزن چربی است. این میزان ممکن است بسیار شبیه توده‌ی عضلانی به نظر برسد، اما شامل مواردی مانند وزن استخوان و وزن آب بدن نیز می‌شود.

افراد علاقه‌مند به فناوری همچنین ممکن است ترازو‌های وزن‌کشی هوشمند را برای راحتی بیشتری در استفاده همچون اتصال ترازو به بلوتوث یا Wi-Fi انتخاب کنند. به این معنی که مدل‌های هوشمند مستقیماً با تلفن هوشمند شما همگام می‌شوند و با وجود اپلیکیشن مخصوص پیشرفت شما در برنامه‌ی سلامتی مدنظر را در طول زمان ارزیابی می‌کنند. علاوه بر این، ترازوی هوشمند گزینه خوبی برای خانواده‌ها پر جمعیت است، چراکه بسیاری از مدل‌ها به شما اجازه می‌دهند تا پروفایل‌هایی برای چندین کاربر تنظیم کنید و سلامت جسمی افراد را دائما تحت نظر داشته باشید.

  • ۴ حقیقت مهم درباره‌ی مصرف پاپ‌کورن و کمک به کاهش وزن
  • رژیم کاهش وزن ۳ روزه به سبک ارتشی چیست و آیا واقعا موثر است؟

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های ترازوی وزن‌کشی هوشمند و غیر هوشمند

-ترازوی دیجیتال۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!! کمری 

ترازو Comry در سه طرح

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!گل         ۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!دایره        ۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!برف

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!همراه با یک سال گارانتی تعویض

 

اگر علاقه‌ای ندارید که هزینه‌ی بیشتری را بابت یک مدل هوشمند پرداخت کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ترازوی دیجیتال کمری فیت مدل برفی را بررسی کنید. این مدل ترازوی دیجیتال دارای مشخصاتی همچون حداکثر وزن قابل تحمل تا ۱۸۰ کیلوگرم، نمایشگر ال‌سی‌دی، سیستم خاموشی خودکار، دقت وزن‌کشی تا ۰.۱ کیلوگرم، مجهز به ترمز جهت عدم لیزخوردگی ترازوی وزن‌کشی بر روی سطوح و نمایشگر دمای هوا است. همچنین وجود دفترچه راهنمای فارسی از دیگر ویژگی‌های این کالاست که آن را به انتخابی محبوب در بین کاربران تبدیل کرده است.

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!مشاهده محصول در فروشگاه

 

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!–ترازوی دیجیتالی هوشمند PERSONAL SCALE ا Smart digital scale

طراحی مدرن و هوشمند، سبک و قابل حمل، ظاهری شیشه‌ای و شیک، دارای پایه های ضد لغزش

قابلیت سنجش دقیق وزن در واحدهای اندازه گیری مختلف با دقت اندازه‌گیری 0.1 کیلوگرم

دارای چهار سنسور بسیار دقیق جهت نزدیک کردن درصد خطا به صفر

واحدهای اندازه‌گیری:کیلوگرم، پوند و استون (kg/lb/st)

کم ترین و بیشترین میزان اندازه گیری: 11lb – 397lb / 0st 11lb – 28st 5lb / 5kg – 180kg

هوشمند، قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت‌ از طریق نرم‌افزار EufyLife توسط بلوتوث 4.0۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!

سازگاری کامل با سیستم عامل اندروید 4.3 و iOS 8.0 به بالا

سازگای با نرم افزارهای Apple Health, Google Fit, and Fitbit App

قابلیت سنجش 12 شاخص سلامتی دیگر مانند: شاخص توده بدنی BMI، درصد چربی بدن، درصد آب بدن، میزان ماهیچه، تراکم استخوانی، کالری مورد نیاز روزانه بدن BMR، چربی احشایی و غیره توسط نرم افزار EufyLife

قابلیت ایجاد 16 حساب کاربری متفاوت برای هر شخص جهت تحلیل نمودارای سلامتی و رفتاری جسمی

سایر مشخصات: ابعاد 300x300x26 میلی متر، وزن 1.66 کیلوگرم، دارای چهار باتری نیم قلمی AAA جهت تامین منبع تغذیه

۵ نکته که قبل از خرید ترازوی وزن‌کشی باید به آن توجه کنید !!!!!مشاهده محصول در فروشگاه

منوی اصلی