کیف آب گرم کودک

کیف آب گرم کودک

کیسه آب گرم به خواب عمیق نوزاد کمک می کند

به طور کلی سعی کنید قبل از خواب نوزاد، رختخواب او را گرم کنید، این روش باعث میشود او خواب عمیقی داشته باشد. این کار هم برای شما و هم برای نوزادتان بهتر است. زیرا کمتر احتمال دارد او شما را در طول شب  از خواب بیدار کند! پس حتماً امتحان کنید، نتیجه عالی می‌بینید.

این کیسه های ساده کاربردهای زیادی، از موارد طبی و کمک به کاهش استرس، تا موارد کاربردی تر (قبل از خواب آن را زیر لحاف خود قرار دهید تا وارد تختخواب سرد نشوید) دارد.

کیف آب گرم کودک

انواع کیسه آب گرم برای رفع استرس و کاهش درد

روش استفاده ایمن از کیسه آب گرم برای نوزاد

راستش را بخواهید، اکثر والدین می ترسند از کیسه آب گرم برای نوزاد خود استفاده کنند، زیرا فکر می کنند که ممکن است برای آنها مضر باشد. با این حال اگر از تمام نکات استفاده از کیسه آب گرم اطلاع دارید، میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

قبل از هر چیز، مطمئن شوید که کیسه آب گرم بزرگ نیست و سایز آن مناسب نوزاد باشد. همچنین به تَرَک هایی که ممکن است در داخل کیسه پنهان باشند، توجه کنید! سپس مطمئن شوید که آب جوش نباشد و گرمای ملایمی داشته باشد، یعنی دمای آن نباید بیشتر از 40 درجه سانتیگراد باشد.

پس از پر کردن کیسه با آب گرم ملایم، قبل از استفاده، آن را با حوله بپوشانید. سپس، وقتی که آماده استفاده از آن هستید، مطمئن شوید که کودک شما می تواند کیسه آب گرم را بگیرد یا سعی کنید آن را بین دستانش قرار دهید تا گرم بماند.

مزایا :

  • درب ضد نشت و کاملا ایمن

  • کیسه از جنس لاستیک مخصوص مدیکال گرید

  • روکش مخمل نرم و با کیفیت

  • رنگ بندی متنوع

  • طراحی شده مطابق سلیقه کودکان

  • بسته بندی محکم و زیبا

  • دارای 5 سال گارانتی تعویض

برای مدت های طولانی، مردم از گرما به عنوان روشی موثر برای تسکین درد و سفتی عضلات بدن استفاده می کنند. یکی از موثرترین راه ها برای اعمال گرما به صورت موضعی، استفاده از کیف آب گرم است. افزایش دما در ناحیه خاصی از بدن گردش خون و جریان خون را بهبود می بخشد و باعث آرامش و تسکین بافت آسیب دیده می شود. یک مطالعه در سال 2013 در مجله تحقیقات پزشکی بالینی نشان داد که استفاده از گرما به حفظ قدرت و فعالیت عضلانی کمک می کند. بیشترین کاهش درد بلافاصله پس از استفاده مشاهده شد. اگر می‌خواهید از کیف آب گرم استفاده کنید، مهم است که بدانید چه زمانی از درمان سرد یا گرم برای درد استفاده کنید. به طور کلی برای آسیب های حاد و کاهش التهاب از سرما استفاده کنید و برای دردهای عضلانی طولانی مدت مانند آرتریت از گرما استفاده کنید. دانستن این موضوع در خصوص نحوه استفاده از کیف های آب گرم، شما را یک قدم به این هدف که چگونه ماهیچه‌های دردناک و پاهای سردتان التیام دهید ، نزدیک تر میکند.

کیف های آب گرم همچنین راهی عالی برای گرم کردن تخت شما در ماه های سرد زمستان هستند.

کیف آب گرم کودککیف آب گرم کودک

کودکان دلبند ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند و استفاده از کیف آب گرم بخصوص در فصول سرد سال برای آنان بسیار موثر و آرامش بخش خواهد بود به ویژه اینکه کیف های آب گرم یونیک با طراحی مورد سلیقه کودکان و رنگ بندی زیبا ، جذاب و شاد ، احساس بسیار خوبی به کودکان دوست داشتنی ما در هنگام در آغوش گرفتن این کیف های آب گرم عروسکی می دهد.

*کیسه ابگرم OYOSH روکشدار اطفالکیف آب گرم کودک

*کیسه ابگرم یونیک کاوردار

روش های سفارش کیسه آب‌گرم کودک‌اطفال‌بچه‌گانه روکش‌دار

سایت فروش : www.fardadelectric.com
اینستاگرام
مشاوره و سفارش (تماس و ایتا) : 09134545290

منوی اصلی